Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2013 00:48 - Абе, муцка, чудя се кое е по надалеч....Лондон или Луната ...!?
Автор: inkata10 Категория: Забавление   
Прочетен: 946 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Една блондинка катастрофира с колата. Полицаите идват на местопроизшествието. Питат блондинката какво е станало.
- Ми, какво да кажа! Карам си аз по пътя и една елхичка ме следва. Аз надясно – тя надясно. Аз наляво и тя наляво. И по едно време, забих се право в едно дърво! Това е! 
Полицаите оглеждат. Единият записва нещо, а другия оглежда колата. По едно време вторият изкрещява:
- Каква ти елхичка, бре! Това ти е ароматизатора на колата!








В час по биологя учителят пита:
- С какво се храни поповото прасе?
Иванчо отговаря:
- Дали е на попа или нашето - все с помия ще се храни.







Влиза блондинка в магазин. Гледа цигари, на които има надпис "Пушенето убива! ". Възмутена иска книгата за оплаквания. Продавачът я пита какъв е проблема, а тя: 

- Вече пета година купувам цигари на мъжа си, а той все още е жив.









Две блондинки седят и си говорят на плажа вечерта и едната казва на другата :
- Абе, муцка, чудя се кое е по надалеч....Лондон или луната.....! 
Другата се обърнала и й казала :
- Ти да виждаш Лондон някъде ! ! !











Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: inkata10
Категория: Забавление
Прочетен: 103054
Постинги: 111
Коментари: 4
Гласове: 75
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930